fredag den 24. oktober 2014

Uge 16 - Carolina

Rejsen til Carolina med de andre udvekslingsstudenter var fantastisk, og de 5 dage, har uden tvivl været de bedste i mit ophold i Brasilien. De har været nogle, jeg virkelig har set frem til i de lidt sværere tider, og hvor har det bare været al ventetiden værd. Udover at se fantastiske vandfald, grotter, regnskov osv., er jeg blevet endnu tættere med min lille udvekslingsfamilie. Hvis nogle, der tilfældigvis skal med Explorius til Brasilien engang, læser det her, så tag for Guds skyld med på denne her tur. I fortryder ikke.

Jeg har ikke tænkt mig at bøvle for meget med at beskrive hvad vi har lavet på skrift, da jeg egentlig ikke ser så meget grund til det - vi alle synes jo det er sjovere at se billeder/videoer. Jeg er lidt doven, og da min danske veninde Nynne har lavet en fantastisk video om vores tur, føler jeg godt, jeg bare kan nøjes med at dele den her. Jeg synes den fanger stemningen og de sindssygt flotte stedet rigtig godt, så nyd den endelig!

Jeg har glemt min oplader hos min ven, og har stadig ikke fået den, så der kommer nok ikke til at komme indlæg lige foreløbig. Bruger lige nu de sidste, dyrebare procent batteri på min computer, så værdsæt det lige en ekstra gang ;)

Carolina 2014
(tryk på linket)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar